Panama 18-09-2014 - Reisverslag uit Isla Colón, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu Panama 18-09-2014 - Reisverslag uit Isla Colón, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu

Panama 18-09-2014

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Carmen

20 September 2014 | Panama, Isla Colón

18-09-2014 Donderdag.
Onze 1e volledige vrije dag in Bocos del Toro.
We verblijven in het Playa Bluff lodge.
We hebben zoals de tourbeschrijving aangeeft deze dag geheel ter vrije beschikking. We hebben gisteravond we een jungletour voor vanmorgen vast gelegd.
We gaan met een gids de jungle in om voor zover ze zich laten zien beesten te kijken.
Na een simpel ontbijt is het even wachten op onze gids en krijgen we een paar kaplaarzen aan omdat we volgens hem nat worden.
Al snel tijdens de tocht zien we de bekende kleine gekleurde kikkers. Ik zweet me een ongeluk in dit woud. We klauteren en klimmen verder en zien nog meer kikkertjes, luiaards, vlinders, capucijneraapjes en een watervalletje.
Na terugkomst mogen de kaplaarzen uit . Uit die van mij komt een klets water, want spekglad, deels uitgegleden en dus water in laarzen gelopen. Nou ja, dat hoort allemaal bij het avontuur.

Vanmiddag lekker aan het strand uitrusten.