Panama 21-09-2014 - Reisverslag uit Isla Bastimentos, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu Panama 21-09-2014 - Reisverslag uit Isla Bastimentos, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu

Panama 21-09-2014

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Rob en Carmen

20 September 2014 | Panama, Isla Bastimentos

20-09-2014 Zaterdag.
Vanochtend nog voor het ontbijt uitgezwaaid door een groen gifkikkertje. Als de kleinste pad van gisterenavond al klein was, deze gifkikkertjes zijn niet veel groter dan 1 tot 1,5 cm. Hij bleef mooi zitten zodat hij op de foto gezet kon worden. Foto genieke rakker…
Netjes op tijd (nou ja, de Panamese tijd dan, wij noemen dat een stief kwartiertje later) opgehaald en met de taxi en naar de stad gebracht om de oversteek met de watertaxi te maken naar Isla Bastimentos. Met een minuut of 10 worden we naar ons nieuwe onderkomen gevaren, Eclypse de Mar, zeg maar paalwoningen in het water. Helemaal top! Wat op ons balkon gehangen, genietend van het uitzicht, lekker geluncht, wat gekanood, plaatselijke luie aard op de foto gezet (ze lijken altijd te lachen…) het lijkt wel vakantie. Vanmiddag zag Rob hoe de plaatselijke visser vis langs bracht voor het avondeten, waaronder kreeft. Raad eens wat er op mijn menu van vanavond staat…