Panama 21-09-2014 - Reisverslag uit Isla Bastimentos, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu Panama 21-09-2014 - Reisverslag uit Isla Bastimentos, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu

Panama 21-09-2014

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Carmen

21 September 2014 | Panama, Isla Bastimentos

21-09-2014 Zondag.
Gisterenavond echt voortreffelijk gegeten. Carmen aan de kreeft, ik aan de garnalen. Flesje goede wijn er bij en onze avond was helemaal goed.
Het was vannacht wel heel erg warm en dus waren we vroeg wakker. Genoeg reden om al om 06:30 uur een bad in de zee te nemen. Wat een heerlijke watertemperatuur.
Onze laatste vrije dag brengen we hier door op Bastimentos in Eclips de Mar, een klein paradijsje met een boekje lezen, een drankje drinken, af en toe afkoelen in de zee en luieren.
Vanavond de tas inpakken, watertaxi voor morgenochtend vroeg regelen en met een binnenlandse vlucht terug naar Panamacity.

• 22 September 2014 - 09:58

Norma Beckman:

Lieve Carmen en Rob,
    Heb 3 weken aan jullie geweldige blogs gehangen en hoop nu op een fijne terug reis voor jullie!
    Tot gauw ziens, liefs , Norma.