Panama 09-09-2014 - Reisverslag uit Río Hato, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu Panama 09-09-2014 - Reisverslag uit Río Hato, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu

Panama 09-09-2014

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Carmen

10 September 2014 | Panama, Río Hato

09-09-2014 Dinsdag.
Vandaag vertrekken we naar Rio Hato en begint onze eigenlijke rondreis.
Viktor onze chauffeur staat om 08:00 uur klaar om ons terug te brengen naar Panama naar het autoverhuurbedrijf waar we de huurauto moeten ophalen.
Na het regelen en betalen van de nodige verzekeringspapieren waarbij we nog steeds niet volledig gedekt zijn controleren we de auto op deuken, butsen etc. en kunnen we op weg. We hoeven ons gelukkig niet in het verkeer van Panama-City te begeven. Daar is het één grote verkeersdrukte waarbij er wel regels zijn maar niemand weet hoe die regels toegepast moeten worden.
Met behulp van een ouderwetse wegenkaart, want geen GPS hier vertrekken we .
Na 150 kilometer rijden bereiken we onze nieuwe stek in Rio Hato.
Hierna rijden we nog een stuk naar El Valle de Anton wat volgens de boekjes een heel leuk plaatsje moet zijn. Wij vinden het niet heel bijzonder en besluiten richting hotel terug e keren.