Panama 14-09-2014 - Reisverslag uit Boquete, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu Panama 14-09-2014 - Reisverslag uit Boquete, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu

Panama 14-09-2014

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Carmen

14 September 2014 | Panama, Boquete

14-09-2014 Zondag.
We gaan weer verder naar Boquete.
Dat blijkt een heel aardige plaats te zijn.
We kunnen alleen ons onderkomen niet vinden dankzij de “wat mindere” aanwijzing van het reisbureau. We worden een weg opgestuurd waar we helemaal niet moeten zijn en hebben vlot in de gaten dat dit veel te ver is van waar we moeten zijn. We keren om en bestuderen nogmaals de routeaanwijzing. Omdat de lodge waar we verblijven in de jungle ligt kan het inderdaad wat moeizamer zijn om die te vinden. Bij wat locals navragen worden we met een aanwijzing de juiste kant op gestuurd.
We worden welkom geheten door de eigenaars en naar onze hut iets verder in het bos gebracht.
We krijgen advies waar we in deze plaats een lekker broodje en drankje kunnen krijgen.
Ondanks het lekkere broodje en drankje worden we mistroostig omdat het (weer) zeikt van de regen. Op de terugweg naar onze auto maken we nog een boeking voor een zipline canopytour voor morgenochtend.
Thuis gekomen lezen we een boek, eten we als diner een cracker, spelen een spelletje domino en gaan vroeg slapen.