Panama 15-09-2014 - Reisverslag uit Boquete, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu Panama 15-09-2014 - Reisverslag uit Boquete, Panama van Rob en Carmen - WaarBenJij.nu

Panama 15-09-2014

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Carmen

15 September 2014 | Panama, Boquete

15-09-2014 Maandag.
We zijn gisteren vroeg gaan slapen dus vanmorgen vroeg wakker. Dat Is niet erg want we gaan op tour. In het dorp ontmoeten we onze gids Jorge. We zijn vandaag de enige 2 klanten dus het wordt een privétour. Een vriend van Jorje speelt taxichauffeur en brengt ons weg. Aangekomen bij de uitrustingschuur worden wij opgetuigd.Hier sluit de broer van Jorge, Jesuz zich als 2e gids bij ons aan.
Nu is het nog een half uurtje lopen naar de top waar we beginnen. Het is een steile klim over een koeienpad met een stijgingspercentage van af en toe 30%.
Boven aan de top gekomen krijgen we uitgebreid uitleg over hoe we om moeten gaan met de uitrusting, hoe we af moeten remmen wanneer we te hard gaan en hoe we op de kabel moeten springen om naar beneden te zeilen. Het zijn ca. 9 kabels waarlangs we naar beneden zullen gaan met verschillende snelheden en lengtes. Jorje verteld ons dat hij onderweg nog een verrassing voor ons heeft. Gisteren bij de boeking kregen we al te horen dat er een tarzanswing in het programma opgenomen was.
Zie de foto’s.
Tour geslaagd.

• 16 September 2014 - 09:20

Maarten:

Zo'n Tarzanswing lijkt me wel wat voor een toekomstig teamuitje!